5 Aralık 2010 Pazar

İlk İki Sayfalı Çalışmam

Dün gece kızımı uyuttuktan sonra can sıkıntısını gidermek amacıyla yeni aldığım Canson fon kartonlarımı 30X30 boyutuna getirmek için çalışmaya başladım. Sonra birden aklıma kızımın en sevdiği oyuncaklarını bir scrapbook sayfası yapma projem geldi. O fotoğraflar neredeydi diye düşünürken bir anda kendimi yeni bir sayfa tasarlarken buldum. E tabi başlanan iş yarım bırakılmazdı. Ben de oturup ilk iki sayfalı çalışmamı bitirdim.
 Nasıl bir sayfa yapabilirim diye uzun uzun düşündüm. Scrapbook notlarımı tuttuğum defterdeki fikirlere bir göz attım. En sonunda iki sayfalı bir çalışma yapmaya karar verdim. Ve en son hali yukarıdaki gibi oldu. Aslına bakarsanız hayal ettiğim şey bu değildi. Pek içime sinmedi yani. Öncelikle iki sayfalı çalışmalarda sayfalar birbirini tamamlar. Benimki sanki farklı sayfalarmış gibi duruyor. İki sayfayı  birleştiren tek öğe başlık. Ayrıca fonu nasıl oluşturayım, fotoğrafları nereye koyayım derken sadece sarı fon üzerine çalışmışım. Keşke başka kağıtlarla, renklerle daha farklı bir fon oluştursaydım. İnşallah bundan sonraki iki sayfalı çalışmam daha güzel olur ve içime siner. Yine de güzel görünüyor değil mi?
Bu çalışmada farklı olarak baskı setimi kullandım. Ikea’dan aldığım keçe kalemleriyle lastik baskımı boyadım. Sanki mürekkep ıstampası kullanmış gibi oldu… Kelebekler, ayıcık ve papatya desenleri baskı. Kelebekleri de far paleti kullanarak renklendirdim. İşte bu seferki yolculuk da böyleydi…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder