3 Şubat 2011 Perşembe

İlk Mini Albüm...

İlk mini albümümü kızım için yaptım. Henüz fotoğraflarını koymadım albüme ama sizlerle paylaşmak istedim. Mini albüm yapmaya karar verdiğimde çok araştırma yaptım. Çünkü mini albüm yapmanın onlarca yolu var. Benim en çok hoşuma giden mukavva ile yapılanlar oldu. Hem daha kolay, hem de daha sağlam göründüler gözüme. 15X15 boyutlarında mukavva kesip delgeç ile iki delik açtım. Sonra bu albüm sayfalarımı güzel ve özel kağıtlarla kapladım. Ve ipek çiçeklerle, sticker ve kurdele kullanarak süsledim. Yurtdışında bu sayfaları birleştirmek için binder rings denilen özel halkalar satılıyor. Tıpkı bizim telli defterlerimizin sayfalarını birleştiren halkalar gibi. Ama tabi ki Türkiye’de bulamadım. Peki ben ne yaptım? Orta boy halka küpelerden renk renk satın alıp, gümüş renkli olan çiftle sayfalarımı birleştirdim! Ve organze kurdele ile süsledim. Bence harika bir mini albüm oldu. Eksikler ve hatalar var tabi ama scrapbooking olayında eksik veya hatalar da scrapbooking’in bir parçası sayılıyor. Hata yapmaktan korkmayın. Sonuçta bu hobi bir anı biriktirme işi ve o eksik ve hatalar da bir anıya dönüşüveriyor…
















3 yorum:

  1. Yasemincimm canimmm muhtesem olmusssss tek kelime ile... Ellerine saglik. Fistigima harika bir hediye. Ileride buyudugunde senin gibi bir annesi oldugu icin eminim ki cok gurur duyacak:) MAsallah canimmm.
    Burda scrapbook kitlerini her gorusumde aklima geliyorsun.Insallah sana ulastirmak kismet olur gunun birinde.
    Butun calismalarini zevkle takip ediyorum. Eldeki imknanlari o kadar guzel degerlendiriyorsun ki hayran hayran izlemekten kendimi alamiyorum.
    Optum canimmm dostum.
    AEO

    YanıtlaSil
  2. merhabalar,
    malzemeleri nerden alıyorsunuz? puantiyeli, desenli karton ve kurdelelere ihtiyacım var, Türkiye de maalesef herşey çok kısıtlı.
    yardımlarınız ricasıyla,

    YanıtlaSil
  3. öncelikle merhaba,
    malzemelerimi çoğunlukla kağıt vs.'nin izmir şubesinden alıyorum. bunun dışında meşhur kemeraltı çarşısından çok çeşitli kurdeleler, düğmeler, keçe ve ipek çiçek, hayvan figürleri alabilirsiniz. desenli kartonları online olarak yine kağıt vs.'den, yapyapistir.com'dan ve ayrıca idealpazar.com'dan alabilirsiniz. pasaj.com sitesini de öneririm.

    YanıtlaSil